Confom ordonantei O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a denunta/ returna produsul/produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Conform OUG 34/2014 articolul 16, sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele alimentare, cosmetice precum si alte produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid precum si alte produse nementionate aici ce se incadreaza in prevederile legale.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
- Produse desigiliate.
- Produsele ce sunt susceptibile sa se deterioreze (exemple, polen crud, laptisor de matca), fiind necesare conditii speciale de stocare, pentru care nu se poate garanta depozitarea si pastrarea corespunzatoare din momentul desfacerii coletului pana la retur.
- Produse ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii
- Produse ce au termen de valabilitate scurt sau expira rapid.
Procedura de denuntare si retur:
PASUL 1
Pentru denuntarea contractului clientul trebuie sa anunte intentia de retur a comenzii livrate si receptionate de acesta sau un tert desemnat de acesta, altul decat transportatorul.
Denuntarea contractului (returul) se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 2 modalitati:
la adresa de email contact@care4u.ro
la numarul de telefon 0769 144 411
PASUL 2
Dupa primirea acceptului, clientul poate face retur, prin expedierea coletului la adresa comerciantului, folosind serviciile unei firme de curierat la libera alegere a clientului .
Clientul va suporta toate cheltuielile de transport ale returului.
PASUL 3
Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.
PASUL 4
Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul CareForYou.ro impreuna cu scrisoarea de denuntare.
Alte observații:
- Se accepta returul numai in termenul maxim de 30 de zile de la primirea coletului.
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.
Procedura colete returnate fara anunt in prealabil
In cazul nerespectării procedurii de retur, in care clientul trimite coletul retur fără notificare în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
In situatia in care un colet care a fost expediat de AromesiGusturi.ro, iar acesta nu este acceptat de catre destinatar, fără invocarea unui motiv justificat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc
CareForYou.ro isi rezerva dreptul de a aplica se următoarele măsuri:
- Clientul va avea activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru viitoarele comenzi.
- Deasemenea poate solicita acoperirea prejudiciilor create anterior, prin nepreluarea in mod nejustificat a comenzilor anterioare, de catre client, legate de cheltuielile de gestionare si manipulare a acelor comenzi, altele decat cele prevazute legal.
SC AEON FLOW SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. Pentru situatii ce necesita solutionare pe cale amiabila, va rugam sa folositi adresa de email de mai jos, unde puteti transmite orice sesizare sau reclamatie, la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: contact@care4u.ro.
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.